Η Μαρία Μεντζέλου είναι η διατροφολόγος που πάντα έψαχνες

Η Μαρία Μεντζέλου είναι η διατροφολόγος που πάντα έψαχνες

Με σπουδές στη Διαιτολόγια, την Κλινική Διατροφή και τον Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό αλλά και πολυετή επαγγελματική εμπειρία,  η Μαρία Μεντζέλου είναι η συνοδοιπόρος που πάντα έψαχνες στη διαδρομή για έναν ουσιαστικά υγιεινό τρόπο ζωής.

 

Αγαπά τη μεσογειακή κουζίνα, απεχθάνεται τις υπερβολές  και εντοπίζει τη δυσκολία μας  να υιοθετήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής:

  • στην ανυπομονησία για την επίτευξη ενός (όχι πάντα) ρεαλιστικού στόχου κάτι που στη συνέχεια φέρνει την απογοήτευση
  • την λανθασμένη εντύπωση ότι ο υγιεινός τρόπος ζωής  σημαίνει ταυτόχρονα και στερητικός τρόπος ζωής
  • στην ημιμάθεια, καθώς νομίζουμε ότι όλα τα ξέρουμε επειδή η διατροφή είναι κομμάτι της καθημερινότητας μας με αποτέλεσμα να  υποτιμούμε την αξία της διατροφικής εκπαίδευσης.

 

 

Μετά από δυο μήνες καραντίνα και λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές, δεν θα γινόταν να μην ζητήσουμε τη γνώμη της για όσα μας απασχολούν σχετικά με τη διατροφή μας.

 

Καλοκαίρι και απώλεια βάρους: αιώνια μάχη ή κακή διαχείριση;

Σίγουρα το δεύτερο!Το κίνητρο της απώλειας βάρους απλά και μόνο γιατί ημερολογιακά μπήκαμε στο καλοκαίρι δεν έχει ισχυρές βάσεις. Και αυτό ισχύει για κάθε εποχή (βλ. Πάσχα, Χριστούγεννα)!  Επιτρέποντας στο σώμα μας να περνάει περιόδους υπερφαγίας και περιόδους στέρησης, σαμποτάρουμε κάθε προσπάθεια να χτίσουμε μια υγιή σχέση με το σώμα μας. Η απώλεια βάρους και η οποιαδήποτε προσπάθεια αλλαγής στη διατροφή μας θα πρέπει να έχει βαθύτερο κίνητρο για να μπορέσει πραγματικά να γίνει τρόπος ζωής.

 

Τα τελευταία χρόνια, η vegan κουζίνα κερδίζει όλο και περισσότερους φανατικούς οπαδούς. Θεωρείτε το γεγονός ένα ακόμα trend της εποχής που γεννήθηκε από το Instagramή ή μία νέα συνήθεια που εισέβαλε στην ζωή μας για να καθιερωθεί;

Πιστεύω πως πολλοί άνθρωποι άρχισαν να πειραματίζονται σε κάποια γεύματα τους με τη vegan κουζίνα, χάρη στο trend που έφεραν τα social media χωρίς να εξαιρούμε τους πολλούς υποστηρικτές που για ιδεολογικούς σκοπούς στράφηκαν σε αυτή και δεν έχουμε παρά να το σεβαστούμε και να τους υποστηρίξουμε διατροφικά για να πετύχουν τους στόχους τους. Από εκεί και πέρα ο χρόνος θα δείξει!

 

 

Περιγράψτε μας μια τυπική μέρα σας διατροφολογικά

Θέλω να ξεκαθαρίσω  ότι αυτά που επιλέγω εγώ, αφορούν εμένα και δε θα πρέπει κανείς να μπει στη διαδικασία να αγχωθεί από το δικό μου πρόγραμμα για τις δικές του επιλογές. Ωστόσο, μοιράζομαι μαζί σας μερικές επιλογές μου ως μία ευκαιρία να βρείτε μερικές  επιλογές που μπορεί να σας ταιριάξουν.

 

Για την καλοκαιρινή περίοδο που διανύουμε:

 

Πρωινό: Oatmeal με ελαφρύ γάλα, βρώμη, φρούτα εποχής και σπόρους

Μεσημεριανό: Συνήθως  ό,τι έχω προλάβει να μαγειρέψω από όσπρια και λαδερά μέχρι ψαράκι και κρέας. Φυσικά, συνοδευτικά όπου χρειάζεται είναι το ψωμί και το τυρί, ενώ ποτέ δεν λείπει η σαλάτα.

Βραδινό: Είτε κάποιο γιαούρτι με φρούτα, σπόρους και άλειμμα ξηρών καρπών ή την πλέον αγαπημένη μου σπιτική πίτσα με σαλάτα ή αλλιώς αν κάτι έχει μείνει από το μεσημέρι που μπορεί να το κάνω σαν wrap με μια αραβική πίτα ολικής.

Ενδιάμεσα: Φρούτα με ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι με φρούτο

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας πρωινό;

Το αγαπημένο μου πρωινό είναι το Oatmeal με ελαφρύ γάλα, βρώμη, μπανάνα, φράουλες, κακάο και σπόρους chia.

 

 

Ποιο σνακ θα ετοιμάζατε για να απολαύσετε το αγαπημένο σας βιβλίο στο μπαλκόνι;

Γιαούρτι χτυπημένο στο μπλέντερ με παγωμένες φράουλες, έξτρα φράουλες και λίγο φουντουκοβούτυρο από πάνω.

 

Stay connected!

Η Μαρία Μεντζέλου είναι  Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με M.Sc. Κλινική Διατροφή με Εξειδίκευση στο Life Coaching και στο NLP (Πανεπιστήμιου Αιγαίου). Μάθε περισσότερα για εκείνη ή επικοινώνησε μαζί της στο  [email protected] και στις σελίδες της σε Facebook και Instagram. 
 

Post a Comment

#FOLLOW US ON INSTAGRAM